piątek, 3 lipca 2015

Halo

CZYTAĆ DO KOŃCA!

Moje najukochańsze dzieci :D Nie było mnie tu od baaaaardzo dawna i dobrze wiem o tym, że być może straciłam wielu czytelników. I może na początek zapytam ,,czy ktoś w ogóle tutaj jeszcze jest?". Jeśli to czytasz proszę napisz na dole, albo w jakikolwiek sposób pokaż się! Ten post jest po to, by wam wytłumaczyć parę spraw. Rozdziały nie pojawiały się bo po prostu nie wiem co mam dalej napisać. Akcja potoczyła się źle i jest bardzo nieprzemyślana. Jestem leniem. W ogóle nie chciało mi się pisać czegoś, co i tak bardzo mi się nie podoba, bo według mnie ten blog powoli stawał się coraz gorszy. Zrobiłam z tego romantyczną telenowelę i bardzo mi to nie odpowiada. Nie wiem co mam robić.. Może po prostu najlepszym rozwiązaniem będzie zakończenie bloga, nad którym nie ukrywam, że się trochę napracowałam, ale i tak mi nie wyszło. Przepraszam was i mam nadzieję, że doradzicie mi co zrobić... Założyć coś i pisać od samego początku? Mimo wszystko ten blog to bardzo fajna przygoda jaką przeżyłam i w sumie mogę przeżywać to samo, ale myślę,że nie na tym blogu. Zresztą sama już nie wiem... Doradźcie mi ;"))

7 komentarzy:

  1. Blog jest oku,ale usunęłabym wątek z krainą zmarłych. Mam wrażenie,że jest to naciągane i może się ciągnąć jak przysłowiowe flaki z olejem.
    Co do zmiany bloga to jak najbardziej się z tym zgadzam,dzięki temu będziesz mogła rozwinąć swoją "myśl pisarską" i dodawać z dużą dokładnością nowsze wątki(byle nie o krainie zmarłych XD).
    Pozdrawiam i życzę nowszej,a także lepszej weny twórczej.😄 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ja to czytam i będę czytać chyba, że to zakończysz...Moim zdaniem mogłabyś zacząć wszystko od początku...Od razu mówię, że to opowiadanie moim zdaniem nie stawało się gorsze, ale skoro tobie się nie podobało to załóż nowe...Najważniejsze, żeby tobie się podobało :) Rozumiem cię doskonale i cokolwiek zrobisz Czy założysz nowe opowiadanie czy będziesz kontynuować to będę zawsze cię czytać :) Daj znać co postanowisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie masz już pomysłów to możemy Ci jakoś pomóc ;) Fajnie by było gdybyś zaczeła bloga od nowa, jak i również kontynuowała ten tylko bez tej śmierci bohaterki XD Daj znać co z tym zrobisz w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, jestem i będę chyba, że postanowisz to zakończyć.
    Jeśli tobie opowiadanie się nie podoba to usuń to i stwórz nowe. (Ale najpierw masz nas poinformować o istnieniu nowego bloga tutaj! xD) Ważne, aby tobie się podobało ;)
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest świetny! Nie kończ go. Albo przynajmniej niech będzie kilka rozdziałów co się dzieje po śmierci bohaterki, jak zachowuje się Multi itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kończ XD Bo ja też usunę :D Szantaż :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia, ja tu jestem i czekam na Twój powrót. Jeżeli masz już dość tego bloga, to załóż nowego tylko pisz.

    OdpowiedzUsuń