wtorek, 10 marca 2015

Bohaterowie

Natalia

Mam na imię Natalia. Mieszkam w Warszawie razem z moją mamą, która pracuje jako kucharka w jednej z lepszych restauracji. Sama mam 17 lat i uczę się w liceum. Lubię się uczyć. Chcę zostać lekarzem więc jeden z moich ulubionych przedmiotów szkolnych to biologia. Mam przyjaciółkę, której imię to Karolina. Razem często chodzimy na zakupy czy też robimy inne rzeczy.


Michał

Mam na imię Michał. Mieszkam w Warszawie z kolegami. Mam 18 lat i uczę się w liceum. Lubię imprezować. Miałem już wiele dziewczyn i myślę, że na nich się nie skończy. W szkole mam wielu kumpli, z którymi spędzam wiele czasu, chociaż być może źle na mnie wpływają. Do życia podchodzę na luzie. Poznaję też główną bohaterkę- Natalię.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Czytasz to= komentujesz c: chcę wiedzieć czy mam jakiś odbiorców :)) Mam nadzieję że blog wam się spodoba C;

3 komentarze:

  1. Masz mnie ja bede czytac tw bloga tylko powiedz mi co ile bedzie rozdzial :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc od niedługo bd starać się dodawać je codziennie lub co dwa dni c:

      Usuń